جهانگردشگریمیراث فرهنگی

معرفی استان‌های غرب کشور، هدف تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی است

وزارت میراث فرهنگی

معرفی استان‌های غرب کشور، هدف تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی است

اهداف تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: معرفی استان‌های غرب کشور یکی از اهداف تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی است.

از جمله روش های مهم معرفی جاذبه ی گردشگری

دکتر خیاطیان اظهار کرد: تبلیغات یکی از ابزارهای مهم شناساندن جاذبه‌های گردشگری به هم‌وطنان و گردشگران خارجی است که این وزارتخانه برای توسعه گردشگری بخصوص در غرب کشور به این موضوع اهتمام دارد.

امکان تصویب این لایحه در مجلس

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های بسیار خوب و همکاری سازمان برنامه‌و بودجه در لایحه بودجه سال ۹۹ اعتبارات مناسبی برای تبلیغات اختصاص داده شده که امیدواریم این لایحه در صحن مجلس تصویب شود.

اهداف تبلیغات گردشگری معرفی استان‌های غرب کشو

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از اهداف تبلیغات گردشگری معرفی استان‌های غرب کشور دانست و افزود: برای انجام این مهم منابع خوبی را به این استان‌ها اختصاص خواهیم داد.

لرستان قطب گردشگری طبیعت

خیاطیان لرستان را قطب گردشگری طبیعت دانست و تصریح کرد: حتماً برای معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان منابع خوبی را تخصیص خواهیم داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن